Dibujos flor

Xedea, ikuspegia eta balioak

Xedea

Príncipe de Viana HLHIP Erriberrin dago, Nafarroako erdialdean. Haur Hezkuntzako 2. ziklotik DBHko 2. mailara bitarteko prestakuntza eskaintzen dugu A, G eta D hezkuntza-ereduetan, guztiak PALE (Atzerriko Hizkuntzak Ikasteko Programa) programaren barruan.

Hauek dira gure nortasun-ezaugarriak:

  • Inklusioa eta ekitatea, ikasle bakoitzaren interesak eta erritmoak errespetatuz, haren potentzial handiena lortzea bilatuz, eta bakoitzari bere beharren arabera behar duena eskainiz.
  • Pertsonen arteko berdintasuna.
  • Parte-hartzea eta espiritu demokratikoa.
  • Metodologia aktiboak erabiltzea.

Gure ikasleen ongizateari laguntzen dioten kanpoko eragile guztiekin lan egiten dugu, gure ikastetxea abegikorra eta segurua izan dadin.

Ikuspegia

Hauek dira eskolan gisa ditugun asmoak:

  • Hezkuntza-proiektu inklusiboa eta dinamikoa bultzatzea, hezkuntza-kalitate errealaren erreferente gisa, irakasleak, ikasleak eta familiak inplikatzen dituena, eta hezkuntza-komunitate osoaren funtzionamendu-ardatza dena.
  • Ikasteko eta elkarrekin bizitzeko ingurune atsegina lortzea. Irekia, erakargarria eta inspiratzailea izatea.
  • Aldaketa metodologikoetara eta aurrerapen teknologikoetara egokitzea.
  • Ikasleen trebetasunak eta gaitasunak indartzea, haien garapen emozionala eta ongizate integrala sustatuz.

Balioak

Hauek dira bultzatu eta sustatu nahi ditugun balioak:

  • Inklusioa: Aniztasuna baloratzen dugu eta ikasle guztiak onartuak eta babestuak senti daitezen lan egiten dugu, gure estrategiak beren premia indibidualak asetzeko egokituz.
  • Hezkuntza Kalitatea: Ilusioa, lana eta ahalegina eskola publikoan kalitatezko hezkuntza garatzeko.
  • Lankidetza: Irakasleen, ikasleen eta familien arteko lankidetza estua sustatzen dugu.
  • Ongizatea: Gure ikasleen garapen emozionala eta ongizate integrala lehenesten ditugu, ingurune seguru eta atsegina sortuz.
  • Ekitatea: Ikasle bakoitzak behar dituen baliabideak eta laguntza jasoko dituela ziurtatzen dugu, justizia eta guztiontzako aukera berdintasuna sustatuz.
  • Errespetua: Hezkuntza-komunitateko kide guztien arteko errespetua sustatzen dugu, pentsamenduen, gaitasunen eta pertsonalitateen aniztasuna balioetsiz.
  • Konpromezu soziala: Parte-hartze aktiboa ingurune kultural, sozial eta naturalaren garapenean eta hobekuntzan.